What Does سایت همفکری Mean?

Wiki Article

همشهری دانستنیها ضمیمه ای است که در آن آخرين خبرها و گزارش‌های علمی با زبانی ساده و قابل فهم، براي عموم مخاطبان ارائه می شود.

بنابراین، بهتر است به افرادی روی آوریم که به ما انرژی می‌دهند و به ما کمک می‌کنند تا بهترین تصمیم‌ها را بگیریم.

ایشان در آغاز ورود به تهران و استقرار در سنگر هدایت مردم اساسی‌ترین کار را تشکیل حکومت اسلام دانسته و در راستای حرکت به سمت تحقّق آن به ایجاد جلسات همفکری با علمای بزرگ و طرح و پی‌گیری مسائل مختلف و مشکلات این مسیر طولانی پرداختند که با رحلت آیة الله بروجردی و تحرّکات اسلام ستیزانه حکومت شاه و قیام مردم به زعامت عالمان دینی و درخشش فوق‌العاده حضرت آیة الله خمینی در این صحنه حضرت آقا که با ایشان سابقه آشنائی داشتند ارتباطی دقیق و محکم را پی‌ریزی نموده قدم به قدم در مسیر شروع و اوج‌گیری نهضت به هم فکری و همکاری گسترده پرداختند، و ضمن جذب یاران مطمئن و متعهّد برای فداکاری در مسیر حذف حکومت طاغوت و تحقّق حکومت اسلام از هیچ تلاشی دریغ نکردند، و در مواقع حسّاس برای نجات رهبری نهضت از زندان و اعدام فعّالیّتی وسیع و همه جانبه و مؤثّر را طرّاحی و اجرا نمودند.

دومین راهکار، بحث و گفتگو با دیگران است. با بیان مسئله و شنیدن نظرات و دیدگاه‌های مختلف، می‌توانیم به جواب‌های جدید و الهام بخش برسیم.

با مشورت با دیگران، می‌توانیم ایده‌ها و راهکارهای جدیدی را کشف کنیم و به نتایج بهتری برسیم. همچنین، این روش‌ها می‌توانند به ما کمک کنند تا از دیدگاه‌های مختلف به مسائل نگاه کنیم و به تصمیمات بهتری برسیم.

دیکشنری انگلیسی دیکشنری آلمانی دیکشنری فرانسه دیکشنری ترکی استانبولی دیکشنری اسپانیایی دیکشنری عربی دسترسی سریع

در این بحث‌ها، می‌توانیم از تجربیات دیگران استفاده کنیم و از نظراتشان بهره‌برداری کنیم. همچنین، این بحث‌ها می‌توانند به ما کمک کنند تا ایده‌های جدیدی برای حل مسئله پیدا کنیم.

کانال تایید شده برند دیلی دیروز ۰۹:۲۷ چرا هرچه بیشتر به یک موضوع فکر کنیم، کنترل اوضاع از دستمون در میره ؟

تهران- ایرنا- سفیر ایران در روسیه در نهمین اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای بریکس در سنت‌پترزبورگ گفت: ایران بر اهمیت توسعه روابط فرهنگی میان اعضای بریکس تاکید دارد و آمادگی خود را برای همفکری در بحران‌های فرهنگی جهان اعلام می‌دارد.

چگونگی پرسیدن سوالات و مشورت کردن با دیگران در مورد مسائل زندگی

راهکارهایی برای حل چالش‌ها و سوالات زندگی با همفکری با دیگران

مجاهده‌ها و مراقبه‌های مستمرّ و ریاضت‌های شرعیّه تحت فیوضات حضرت أمیر المؤمنین علیه السّلام و عنایات خاصّ حضرت سیّد الشّهداء سلام الله علیه سرانجام ایشان را به حضور انسان کامل و روح مجرّد و نادره دهر مرحوم حاج سیّد هاشم موسوی حدّاد رضوان الله علیه NEWS که از اقدم و افضل شاگردان مرحوم آیة الله حاج سیّد علی آقای قاضی أعلی الله مقامه الشّریف بود، رسانید و فصل نوینی در زندگیشان پدید آورد که موجب به ثمر نشستن زحمات و مجاهدت‌های سلوکی و تحقّق به حقیقت توحید و ولایت إلهیّه بود.

همه ما در زندگی با چالش‌ها و سوالاتی روبرو می‌شویم که به تنهایی به آن‌ها پاسخ نمی‌دهند. در این مواقع، همفکری و مشورت با دیگران می‌تواند به ما کمک کند تا به جواب‌های بهتری برسیم.

آنها ممکن است توصیه‌هایی برای شما داشته باشند که به شما کمک کند در مسیر موفقیت پیش بروید.

Report this wiki page